wtorek, 6 listopada 2012

Czas jakoś zacząć..

Myślałam o czym mógły być mój pierwszy wpis. Siedziałam i wpatrywałam się w ekran.. moją uwagę zwrócił kolor mojego własnego bloga ;). Czyz nie jest śliczny? Taki słodki, łososiowy, trochę pudrowy. Bardzo lubię ten kolor, czuje się w nim delikatnie i dziewczęco. Zaczęłam szukać jakichś kolekcji w tym kolorze, żeby Was może w jakiś sposób zainspirować. Często zaglądam do katalogów sklepów powszechnie dostepnych..i niekoniecznie typowo odzieżowych, ale o tym później. Mam tu dla Was sweter, właśnie w tym kolorze, łososiowo-pudrowo-różowym. Sweterek znaleziony w katalogu sklepu F&F. Ja takowy mam i bardzo go lubię. Idealnie komponuje się z ciemnymi jeansami. Do zdjęcia wkradła się czarna kompertówka..ale nie zwracajcie na nią uwagi.
Pozdrawiam, Ela.

1 komentarz:

  1. słitaaaśny kolor!
    a kopertówka ah! nie ukrywaj jej! pięknie się wpasowuje w ten OUTFIT. muszę ją mieć...

    OdpowiedzUsuń