wtorek, 13 listopada 2012

Stylizacja for u.


Dziś chciałam zaproponować Wam całą stylizację. Bardzo modne są swetry, bluzy oversize. Niektórym przeszkadza to, że nie podkreśla figury, że nie wygląda się kobieco. Ja uważam wręcz przeciwnie!. Duży, za duży sweter w połączeniu z obcisłymi jeansami bądż legginsami wygląda rewelacyjnie! Uwielbiam takie połączenia i dlatego często zdarza mi się podkradać swetry czy bluzy mojemu bratu. Zupełnie nie przeszkadza mi to, że są to męskie ubrania, bo prezentują się na mnie całkiem nieźle..;). Dlatego dziś proponuje Wam właśnie męski sweter z katalogu sklepu Tchibo oraz legginsy. Do podkreślenia całości polecam Wam trampki na koturnie, sa rewelacyjne! O to mój dzisiejszy outfit :

Jeśli jeszcze nie skusiłyście się na rzeczy oversize, nie czekajcie! Nie będziecie żałować.. biegnijscie do szaf waszych braci i chłopaków..zobaczycie ile modowych inspiracji się w nich kryje.. :)
Pozdrawiam, Ela

2 komentarze:

  1. Znakomita stylizacja! Ciuszki oversize faktycznie mogą sprawiać wrażenie trochę niezgrabnych, ale to tylko kwestia zestawienia ich z czymś obcisłym i seksownym.

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM NA SWOJEGO BLOGA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. oł naaaaaaajs! strasznie mi się podoba taki styl, ale niestety ja wyglądam w luźnych swetrach jak w worku na kartofle, bo jestem niska ;(
    nie ma sprawiedliwości na świecie ;(
    więc pogrążam się w zazdrości o bratowe bluzy i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń