poniedziałek, 17 grudnia 2012

Święta co raz bliżej..

..a ja nadal nie mam prezentów! Jak co roku zostawiłam wszystko na ostatnią chwilę.. wiem wiem, teraz czekają mnie tłumy w sklepach, ścisk w autobusach, korki i tym podobne rewelacje. Ale cóż poradzę, nic. Na szczęście mam już upatrzone rzeczy, wyszukałam wszystko w gazetkach sklepów. Muszę jedynie wejść do sklepu. kupić i wyjść. O to kilka moich pomysłów na prezenty dla rodziców i brata..

Wszyscy w rodzinie uwielbiamy zegarki. Każdy ma ich kilka ;)..dlatego pomyślałam, iż zegarki będą idealnym prezentem dla moich rodziców! Są ładme, stylowe i niedrogie.

Mój brat z kolei ostatnio zgubił słuchawki. Nie zdążył kupić jeszcze nowych, zatem uważam, iż to właśnie słuchawki będą idealnym prezentem dla niego.



Jak widzicie ceny nie są takie straszne, a rzeczy są naprawdę ładne. Myśle, że powinny podobać się także Waszym nabliższym. Wszystkim Wam życzę wesołych i spokojnych świąt.
Pozdrawiam,Ela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz